28 Ιουλίου 2013

ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ


Τόσο το δυστύχημα στη Γαλικία όσο και εκείνο στη Γαλλία την περασμένη εβδομάδα, με 6 νεκρούς, εγείρουν ερωτήματα για την ασφάλεια των τρένων στην Ευρώπη. 

Ωστόσο οι ειδικοί επισημαίνουν, ότι το τρένο παραμένει ένα από τα ασφαλέστερα μέσα μεταφοράς. 

26 Ιουλίου 2013

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ 2013: 1903 - 2013 110 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΗΣ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ

 ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ 2013



Ολοκληρώθηκε η σύνδεση του car terminal του ΟΛΠ με το δίκτυο του ΟΣΕ


Την ολοκλήρωση του έργου του επιλιμένιου εμπορευματικού σταθμού μεταφοράς αυτοκινήτων από την ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. στο car-terminal του Ν. Ικονίου, πιστοποίησαν με αυτοπρόσωπη παρουσία τους ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ Γιώργος Ανωμερίτης και ο Δ/νων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. κ. Κώστας Σπηλιόπουλος, συνοδευόμενοι από διοικητικά και τεχνικά στελέχη των δύο εταιριών και της «ΑΚΤΩΡ», η οποία κατασκεύασε το έργο.

Το έργο αποτελεί το επιστέγασμα των έργων της Σύμβασης μεταξύ ΟΣΕ Α.Ε. και ΟΛΠ Α.Ε. για την κατασκευή δύο επιλιμένιων σιδηροδρομικών σταθμών, έναν για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων και έναν για τη μεταφορά αυτοκινήτων.




25 Ιουλίου 2013

Τραγωδία στην Ισπανία - Εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας


ΙΣΠΑΝΙΑ: Δεκάδες νεκροί από εκτροχιασμό τρένου



Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το τρένο κινούνταν με ταχύτητα 180 χλμ την ώρα, ενώ στο συγκεκριμένο σημείο το όριο ταχύτητας είναι 80 χλμ. 
Πάντως, στην ευθεία, μπορεί να φτάσει τα 250 χλμ. την ώρα

Τουλάχιστον 69 άνθρωποι σκοτώθηκαν και 143 τραυματίστηκαν κατά τον εκτροχιασμό του τρένου την Τετάρτη το βράδυ στις παρυφές της πόλης Σαντιάγο ντε Κομποστέλα στη Γαλικία της βόρειας Ισπανίας, ανακοίνωσε την Πέμπτη το Περιφερειακό Δικαστήριο της Γαλικίας.

Οι διασώστες έχουν ανασύρει 65 φορείς πτώματα από τα συντρίμμια των βαγονιών του τρένου, ενώ τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο νοσοκομείο, δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ένας εκπρόσωπος του δικαστηρίου.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι "ορισμένα τμήματα" του τρένου δεν έχουν ακόμη ερευνηθεί.
Την υπερβολική ταχύτητα που είχε αναπτύξει το τρένο, "προκρίνει" ο ισπανικός τύπος ως το πιθανότερο αίτιο της σιδηροδρομικής τραγωδίας στη Γαλικία.

"Η μεγάλη ταχύτητα σε μια στροφή, μια πιθανή αιτία του ατυχήματος", έγραψε η μεγάλη καθημερινή εφημερίδα της Ισπανίας, El Pais. 

24 Ιουλίου 2013

ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΟΣΕ


Η Π.Ο.Σ. απέστειλε στον ΟΣΕ την παρακάτω επιστολή με την οποία κάνει γνωστά τα ονόματα που ορίζει σαν εκπροσώπους της στα Πρωτοβάθμια Πειθαρχικά Συμβούλια που θα λειτουργήσουν.


23 Ιουλίου 2013

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ: Ο ΜΕΓΑΛΟΣ "ΕΡΩΤΑΣ" ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ






Μετατόπιση των μεταφορών, εμπορευματικών και επιβατικών, στις ράγες προτείνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τη στιγμή που η Ελλάδα κινείται σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο με αρκετά κενά, το οποίο παραπέμπει σε παλαιότερες εποχές

Παρά το γεγονός ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει κάνει αλματώδη βήματα ως προς τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρομικών μετακινήσεων, το απαρχαιωμένο δίκτυο δεν παρέχει πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη των μετακινήσεων με τρένο. 

Οι καθυστερήσεις δεκαετιών στην αναβάθμιση της υποδομής έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην ακρίβεια των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με αποτέλεσμα να μην είναι αξιόπιστη σε επιβάτες και επιχειρήσεις που μεταφέρουν εμπορεύματα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΣΥΧΝΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προγραμματίζει την υλοποίηση προγράμματος επιβράβευσης των επιβατών  που προτιμούν  το τραίνο για τις μετακινήσεις τους.

Στο πλαίσιο αυτό, ήδη η εταιρεία εντόπισε και επιβράβευσε του δέκα (10) πιο συχνούς επιβάτες του 2012, που αγόρασαν το εισιτήριο τους μέσω διαδικτύου (web ticketing), παραχωρώντας τους από 2 εισιτήρια Α΄ θέσης, για οποιαδήποτε διαδρομή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με ισχύ έως το τέλος Οκτωβρίου του 2013.

Σύντομα το πρόγραμμα επιβράβευσης θα λάβει καθολικό χαρακτήρα και οι κανόνες και οι όροι συμμετοχής θα είναι διαθέσιμοι τόσο από τον ιστοχώρο της εταιρείας όσο και από τα σημεία πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

18 Ιουλίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ 18/07/2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

18/7/2013

ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ, ΑΣΦΑΛΗ, ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΦΤΗΝΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ 

Η ΓΣΕΕ συμπαρατάσσεται στο πλευρό των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, οι οποίοι διεκδικούν δημόσια μέσα μεταφοράς, ποιοτική, ασφαλή και οικονομική μεταφορά στην υπηρεσία της κοινωνίας και διασφάλιση του δικαιώματος στην αξιοπρεπή εργασία.

Τα συνδικάτα στις μεταφορές μαζί με τη Συνομοσπονδία συναντήθηκαν με τον Υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Χρυσοχοϊδη στον οποίο και έθεσαν το σύνολο των αιτημάτων τους, αιτήματα αδιαπραγμάτευτα που αφορούν όχι μόνο τους εργαζόμενους αλλά το σύνολο του επιβατικού κοινού.

Η αντίθεση στις αποκρατικοποιήσεις στα δημόσια μέσα μεταφοράς αλλά και στο σιδηρόδρομο, η υπογραφή συλλογικών συμβάσεων εργασίας και η άρση του μέτρου της επίταξης αποτελούν το βασικό διεκδικητικό πλαίσιο των εργαζομένων στα ΜΜΜ.

Με ανοιχτή επιστολή τους οι εργαζόμενοι στις δημόσιες συγκοινωνίες ενημερώνουν το επιβατικό κοινό για το στόχο και τις διεκδικήσεις τους, τονίζοντας ότι δεν θα επιτρέψουν την απαξίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς που επιχειρεί η Κυβέρνηση με τελικό στόχο το ξεπούλημά τους.

Για τη ΓΣΕΕ και τα συνδικάτα στις μεταφορές ο αγώνας για φτηνό εισιτήριο, ποιότητα και ασφάλεια είναι κοινός αγώνας με την ελληνική κοινωνία που υποφέρει από τις αντιλαϊκές κυβερνητικές μνημονιακές πολιτικές. 

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΠΑΡΟΧΗ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΤΗΣ 1ης ΘΕΣΗΣ


Η ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέστειλε την ακόλουθη επιστολή στην οποία αναλύει στους αποδέκτες της, την πορεία της δωρεάν διατροφικής παροχής που προσφέρεται στους επιβάτες της 1ης θέσης στις αμαξοστοιχίες του άξονα, επισημαίνοντας ότι δεν τηρούνται οι συμβατικές υποχρεώσεις από την εταιρία που έχει αναλάβει την υλοποίηση της, ζητώντας την άμεση παρέμβαση τους για την επίλυση των προβλημάτων.




ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΣΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΔΙΠΕΚΑΜ & ΔΚ

Η ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ στέλνει την ακόλουθη επιστολή με αποδέκτες τους:
  • Πρόεδρο & Δ.Σ. ΤΡΑΙΝΟΣΕ Κο Ζηλιασκόπουλο Αθανάσιο
  • Διευθυντή ΔΙΠΕΚΑΜ Κο Λύτρα Ιωάννη και 
  • Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ
με την οποία τους ενημερώνει για τα προβλήματα που υπάρχουν με το ζεύγος των αμαξοστοιχιών 500/501, λόγω πληθώρας επιβατών, μεγάλου μήκους συνθέσεως και μη επαρκούς κάλυψης με προσωπικό του κλάδου και τους ζητάει να λάβουν μέριμνα για την επίλυσή τους.

Επίσης ζητάει με την ίδια επιστολή να καλύπτονται οι αμαξοστοιχίες 610 & IC 91 με δυο (2) υπαλλήλους της ΔΙΠΕΚΑΜ.





ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΕΕΣΣΤΥ


Η ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητά συνάντηση με τον Πρόεδρο & Δ.Σ. του ΕΕΣΣΤΥ Κο Αγιάσογλου Στέφανο, προκείμενου να του εκθέσει τα προβλήματα που υπάρχουν με το τροχαίο υλικό που χρησιμοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.



17 Ιουλίου 2013

Η ΠΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ


Στο blog της Ομοσπονδίας αναρτήθηκε η παρακάτω επιστολή της με αποδέκτες τους Προέδρους & Δ.Σ. του ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ & ΕΕΣΣΤΥ, η οποία περιέχει το αίτημα της για συνάντηση μαζί τους, προκειμένου να συζητηθούν καίρια προβλήματα που απασχολούν όλους τους εργαζόμενους του ομίλου


14 Ιουλίου 2013

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΝ 13816

Η συνάδελφος Γεωργία Κανελλοπούλου του Τμήματος Διαχείρισης Ποιότητας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία έχει αναλάβει την ανάπτυξη και εφαρμογή του συστήματος ελέγχου ποιότητας των επιβατικών μεταφορών στις προσφερόμενες υπηρεσίες στις αμαξοστοιχίες InterCity της γραμμής Αθήνας – Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με το πρότυπο ΕΝ 13816(το οποίο ορίζει την έννοια της ποιότητας στις δημόσιες συγκοινωνίες και επιπλέον προτείνει τρόπους και μεθόδους για τη μέτρησή της), μας ενημέρωσε για τα παρακάτω:

16/07/2013: ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΠΟΣ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΓΣΕΕ & ΑΔΕΔΥ

Λόγω της συμμετοχής της Π.Ο.Σ. στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που έχουν εξαγγείλει η ΓΣΕΕ & η ΑΔΕΔΥ για τη ΤΡΙΤΗ 16/07/2013 καταργούνται τα ακόλουθα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών:

ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΕΞΠΡΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ Ν.Π.Ι.Δ. & ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο.Τ.Α. ΖΗΤΑΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ

Την απογραφή του προσωπικού όλων των νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) και των επιχειρήσεων των ΟΤΑ (α' & β' βαθμού) προβλέπει εγκύκλιος του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης. 

12 Ιουλίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΟΣ


Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ και τα Σωματεία μέλη της, συμμετέχουν  στην 24ωρη γενική απεργία που εξήγγειλε η ΓΣΕΕ & η ΑΔΕΔΥ την Τρίτη 16 Ιουλίου 2013.

11 Ιουλίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΕΠΕ ΓΙΑ Κ.Υ.Α. & ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

Η ΠΕΠΕ έστειλε επιστολή προς τον Πρόεδρο & Δ.Σ. ΤΡΑΙΝΟΣΕ την οποία την κοινοποιεί και στους αρμοδίους πολιτικούς προϊστάμενους αναφορικά με την Κ.Υ.Α. που υπογράφηκε για το επίδομα ανθυγιεινής & επικίνδυνης εργασίας καθώς και για τις κρατήσεις που θα γίνουν στους εργαζόμενους λόγω της εφαρμογής του ενιαίου μισθολογίου για τους μήνες ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ & ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ 2013 


Η επιστολή έχει ως ακολούθως:

10 Ιουλίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΑΜΕ-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα 10/7/2013

Προχωράει αποφασιστικά η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά και την έγκριση που εξασφάλισε η ελληνική κυβέρνηση από την ευρωπαϊκή επιτροπή. 

Το νέο ιδιωτικό μονοπώλιο που έρχεται να αντικαταστήσει το κρατικό και στον τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών θα βρει «στρωμένη δουλειά» με σίγουρα κέρδη, εκμεταλλευόμενο τις υποδομές που δημιουργήθηκαν με χρήματα του ελληνικού λαού, τα 50 εκατ. ευρώ το χρόνο ως επιδότηση για την εξυπηρέτηση των «άγονων γραμμών», τα πανάκριβα εισιτήρια και τη φτηνή εργατική δύναμη που φρόντισαν να δημιουργήσουν οι κυβερνήσεις που υπηρετούν το σύστημα. 

Το ΠΑΜΕ παλεύει για να συγκροτήσει δυνάμεις που θα αντιπαλεύουν το φιλομονοπωλιακό δρόμο ανάπτυξης ενάντια στην ιδιωτικοποίηση, στις απολύσεις, στη μείωση μισθών, στην καταστολή του κινήματος. 

Οργανωνόμαστε, παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας. 

Άμεσα τα σωματεία και η ΠΟΣ να προχωρήσουν σε συγκεντρώσεις – συνελεύσεις κατά χώρους για την οργάνωση και προετοιμασία κινητοποιήσεων. 

Δεν θα τους περάσει 

Δίνουμε πρώτη μαχητική – ταξική απάντηση στα συλλαλητήρια του ΠΑΜΕ στις 11 Ιούλη στις 8 μ.μ. στο Σύνταγμα και σε όποια άλλη πόλη διοργανώνονται.

Γραμματεία του ΠΑΜΕ-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ




9 Ιουλίου 2013

ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ 10 ΙΟΥΛΙΟΥ 2013

Ο συνάδελφος Βασίλης Ζαβογιάννης μας κοινοποίησε τα θέματα που θα συζητηθούν στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αύριο ΤΕΤΑΡΤΗ 10/07/2013

1. Εμπορικά και τιμολογιακά μέτρα εσωτερικών και διεθνών εμπορευματικών μεταφορών της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.» για το έτος 2013.

2. Ματαίωση του Διαγωνισμού Δ-1309/2013 «Για την επιλογή αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών μίσθωσης από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. δωματίων σε ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης», λόγω αλλαγής των αναγκών της εταιρείας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 9.2. περίπτωση δ του σχετικού Τεύχους Διακήρυξης. 

3. Υπογραφή σύμβασης χρήσης του Συστήματος Ηλεκτρονικής Τραπεζικής (e-banking) με την Εμπορική Τράπεζα και παροχή εξουσιοδοτήσεων για τη διενέργεια παρακολούθησης συναλλαγών μέσω του παραπάνω συστήματος. 

4. Έγκριση ανάθεσης εκτέλεσης οδικού μέρους συνδυασμένης μεταφοράς στα πλαίσια του Προαστιακού Πατρών στην εταιρεία «Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών Α.Ε.».

5. Τροποποίηση του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., ως προς τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Επιβατικών Μεταφορών και της Διεύθυνσης Προσωπικού Ελέγχου και Κίνησης Αμαξοστοιχιών.

6. Τροποποίηση της Οργανωτικής Εγκυκλίου 1/2012 σε συνέχεια της τροποποίησης του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας.

7. Τροποποίηση του ενιαίου προσοντολογίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. (απόφαση Δ.Σ. 142/7/30-04-2013) σε συνέχεια της τροποποίησης του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας.

8. Διάφορα θέματα-Ανακοινώσεις.

8 Ιουλίου 2013

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: «Πράσινο φως» στην ιδιωτικοποίηση από Ε.Ε.

Ειδικότερα, με επιστολή που απέστειλε στον υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Χοακίν Αλμούνια τονίζει ότι η επιτευχθείσα αναδιάρθρωση και η επικείμενη ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
  1. θα απαλλάξει την εταιρεία από το θέμα των κρατικών ενισχύσεων,
  2. θα εξασφαλίσει την επιβίωση και ανάπτυξη της εταιρείας,
  3. θα επαναφέρει τους Ελληνικούς Σιδηρόδρομους στο κέντρο του ευρωπαϊκού ανταγωνισμού, ενώ
  4. θα επιφέρει πρόσθετα σημαντικά οφέλη στην εταιρεία, στο επιβατικό και εμπορικό κοινό.
«Η έγκριση της έναρξης ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει νέο κεφάλαιο, όχι μόνο στην ιστορία των σιδηροδρομικών μεταφορών, αλλά και στον τομέα των επενδύσεων στη χώρα μας» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. 

Και πρόσθεσε πως η επικείμενη ιδιωτικοποίηση θα επιφέρει πολλαπλά οφέλη στον ίδιο τον σιδηρόδρομο, τους εργαζόμενους και το κοινωνικό σύνολο, αλλά και στην προσπάθεια της αναπτυξιακής πορείας της χώρας.

Σημειώνεται πως, το ενδιαφέρον για τον ελληνικό σιδηρόδρομο είναι έντονο και, σύμφωνα με πληροφορίες, έτοιμοι να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό είναι ιδιωτικά επενδυτικά σχήματα, αλλά και κρατικές εταιρείες από τη Ρωσία, την Κίνα, τη Γαλλία, τη Ρουμανία, αλλά και δύο επιχειρήσεις από τις ΗΠΑ.



ΠΗΓΗ: www.enet.gr

7 Ιουλίου 2013

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΕΔΕΣΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ




Από αύριο ΔΕΥΤΕΡΑ 08/07/2013 έως και 01/09/2013 τροποποιούνται τα τοπικά δρομολόγια Θεσσαλονίκης - Έδεσσας - Θεσσαλονίκης λόγω προβλεπόμενης μειωμένης επιβατικής κίνησης κατά την θερινή περίοδο και καταργείται η κυκλοφορία των παρακάτω αμαξοστοιχιών για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα:

Α. ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΕΔΕΣΣΑΣ
  • 3731 - με ώρα αναχώρησης 04:30
  • 3733 - με ώρα αναχώρησης 08:20
  • 735  -  με ώρα αναχώρησης 10:46
  • 3741 - με ώρα αναχώρησης 16:59

Β. ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΕΣ ΕΔΕΣΣΑΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


  • 3734 - με ώρα αναχώρησης 06:16
  • 3736 - με ώρα αναχώρησης 10:04
  • 738  -  με ώρα αναχώρησης 12:33
  • 742 -  με ώρα αναχώρησης 18:42

Επισημαίνεται ότι:

Όλες οι υπόλοιπες αμαξοστοιχίες της διαδρομής που δεν καταργούνται θα κυκλοφορούν σε καθημερινή βάση (και Σάββατα, Κυριακές & αργίες) για το χρονικό διάστημα 08/07 έως και 01/09/2013


4 Ιουλίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Με μεγάλη συμμετοχή συνδικαλιστικών στελεχών και συναδέλφων, πραγματοποιήθηκε η οργανωτική συνδιάσκεψη της Π.Ο.Σ στις 3/7/2013.

Η πλειοψηφία των ομιλητών τόνισαν την ανάγκη διαφορετικών τρόπων οργάνωσης των Συνδικάτων, από το Σωματείο μέχρι την τριτοβάθμια Οργάνωση ΓΣΕΕ.  

Την ανάγκη άμεσης συμμετοχής των εργαζομένων στη λήψη των αποφάσεων για να ξεπεραστεί η αμφισβήτηση και η καχυποψία που κρατά σε απόσταση την ηγεσία από τη βάση. 

Η εμπιστοσύνη θα μπορέσει να επανέλθει μέσα από τη δράση του συνόλου των εργαζομένων και όχι μόνο των συνδικαλιστών.

Το εκλογικό και απολογιστικό Συνέδριο της Π.Ο.Σ. που θα γίνει στις 4, 5 και 6 Οκτώβρη 2013,  θα πάρει αποφάσεις στην κατεύθυνση αυτή. 

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.




ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΩΝ ΚΙΑΤΟΥ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ



Όπως ανακοινώθηκε από την Διεύθυνση Κυκλοφορίας του ΟΣΕ από αύριο ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 05/07/2013 επανέρχεται η ΚΑΝΟΝΙΚΗ κυκλοφορία όλων των αμαξοστοιχιών του Προαστιακού στη διαδρομή Κιάτο - Αεροδρόμιο - Κιάτο.






3 Ιουλίου 2013

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΟΣ

Κατά τη σημερινή Οργανωτική Συνδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και τα Σωματεία μέλη της, αναπτύχθηκε έντονος προβληματισμός για τη δομή του συνδικαλιστικού κινήματος στο χώρο του σιδηρόδρομου. 

Στη συνδιάσκεψη μίλησαν οι εκλεγμένοι από όλα τα σωματεία. 

Στην εισηγητική του ομιλία ο Πρόεδρος της ΠΟΣ Θαν. Λεβέντης έδωσε το στίγμα των χαρακτηριστικών που θα πρέπει να περιλαμβάνει η διάρθρωση του συνδικαλιστικού κινήματος, με βάση επιχειρησιακά, γεωγραφικά αλλά και μαζικά χαρακτηριστικά. 

Ο Γ. Γραμματέας Παρασκευάς Πουρλιάκας επεσήμανε ότι θα πρέπει η όποια αναδιάρθρωση να αποτελέσει υπόθεση όλων των συναδέλφων μέσα από διάλογο. 

Εκ μέρους του Δικτύου Σιδηροδρομικών κατατέθηκε πρόταση με την οποία τα σωματεία στο χώρο μας να συμπτυχθούν σε ένα Σωματείο και συγχρόνως να γίνει προσπάθεια για τη δημιουργία Ομοσπονδίας Μεταφορών. 

Στο ίδιο πλαίσιο κινήθηκε και η πρόταση του ΠΑΜΕ. 

Φυσικά υπήρξαν και αντικρουόμενες απόψεις μεταξύ των εκπροσώπων των σωματείων, ωστόσο η συζήτηση διεξήχθη σε καλό κλίμα και διάχυτη ήταν η αγωνία για το πως πρέπει να διαρθρωθούν οι δυνάμεις μας απέναντι στα τεράστια προβλήματα που δημιουργήθηκαν τα τελευταία χρόνια από τις κυβερνητικές επιλογές.

Υπήρξε δέσμευση από όλους ότι η συζήτηση αυτή θα συνεχιστεί και με τους εργαζόμενους στους χώρους δουλειάς αλλά και στο επερχόμενο συνέδριο της Ομοσπονδίας τον Οκτώβριο. 

Η νέα Διοίκηση που θα προκύψει θα υλοποιήσει τις αποφάσεις που θα ληφθούν.

Στην Οργανωτική Συνδιάσκεψη βρέθηκε καλεσμένος από την ΠΟΣ ο κ. Γιώργος Κατρούγκαλος συνταγματολόγος, καθηγητής Δημοσίου Δικαίου ο οποίος ανέπτυξε τη νομική πλευρά της προσφυγής της ΠΟΣ κατά της ένταξης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ.


(διακρίνονται από αριστερά στη φωτογραφία ο νομικός σύμβουλος της ΠΟΣ Δήμος Τσακνιάς, ο κ. Γιώργος Κατρούγκαλος, ο Πρόεδρος της ΠΟΣ Θαν. Λεβέντης και ο Γ.Γραμματέας Π. Πουρλιάκας)


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: Από το blog της ΠΟΣ

ΕΚΔΟΘΗΚΕ Η ΚΟΙΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ & ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΟ ΕΠΙΔΟΜΑ

Εκδόθηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.) με την οποία καθορίζεται το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας κατ' εφαρμογή της παραγράφου 1 του άρθρου 15 του ν. 4024/2011, για τους υπαλλήλους των εταιριών Ο.Σ.Ε. Α.Ε., ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε & Ο.Σ.Υ. Α.Ε.

Σύμφωνα με αυτή την απόφαση το Προσωπικό του Κλάδου μας (μαζί με το Προσωπικό Έλξης και τους Οδηγούς)  θα λάβει από 01/06/2013 το επίδομα Α' κατηγορίας που ανέρχεται στο ποσό των 150 € μηνιαίως.

















2 Ιουλίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΟΣ

Στην κοινή συνεδρίαση όλων των Συνδικάτων Μεταφορών (ΣΤΑΣΥ – ΟΣΥ – Π.Ο.Σ.) που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Π.Ο.Σ. με τη συμμετοχή της Γ.Σ.Ε.Ε. αποφασίσθηκε η κοινή δράση για αγωνιστικές κινητοποιήσεις όλων των εργαζομένων στις μεταφορές για:
  • Άρση της επίταξης των συναδέλφων στη ΣΤΑΣΥ και των Λιμενεργατών.
  • Υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
  • Την αντίθεσή μας στις ιδιωτικοποιήσεις των Δημόσιων Αστικών Μεταφορών και των Σιδηροδρόμων και την άρση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου που εξουσιοδοτεί τον Υπουργό Οικονομικών για το «ξαφνικό λουκέτο» των Επιχειρήσεων του Δημοσίου, που εκτός των άλλων οδηγεί σε απολύσεις χιλιάδων εργαζομένων.
  • Τη μείωση της τιμής των εισιτηρίων και τη δωρεάν μεταφορά των ανέργων, φοιτητών, ΑΜΕΑ.
Οι συγκοινωνίες πρέπει να αναπτυχθούν, να εκσυγχρονισθούν, να είναι ασφαλείς, ποιοτικές και να υπηρετούν τις λαϊκές ανάγκες. 

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.



1 Ιουλίου 2013

ΕΚΔΟΘΗΚΕ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ

Το δικαστήριο στο οποίο προσέφυγε η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκείμενου να κρίνει τις κοινητοποιήσεις που έχει προγραμματίσει η Έλξη σαν παράνομες,  εξέδωσε την απόφαση του με την οποία κηρύσσει τις εξαγγελθείσες στάσεις εργασίας ως ΝΟΜΙΜΕΣ.

Κατόπιν αυτού οι εξαγγελθείσες στάσεις εργασίας θα πραγματοποιηθούν κανονικά.


Σε ιδιώτες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρχές του 2014. Που ποντάρει το ΤΑΙΠΕΔ

Αρχές του 2014 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει αλλάξει χέρια. Αυτό υποστηρίζει το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ), το οποίο, εντός του μηνός, θα προκηρύξει την εκδήλωση αρχικού ενδιαφέροντος.

Επιδίωξη του Ταμείου αποτελεί η προσέλκυση επιφανών σιδηροδρομικών εταιρειών, παρόλο που από την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν αναμένονται σημαντικά εισπρακτικά οφέλη. 

Τη διαγωνιστική διαδικασία παρακολουθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τυχόν παράνομη εισφορά κρατικών ενισχύσεων. 


Ποια είναι η «προίκα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; 

Σύμφωνα με στελέχη του Ταμείου, στις διαπραγματεύσεις με τους υποψήφιους επενδυτές θα αναδειχτούν τα ακόλουθα:
  • Η σύναψη συμφωνίας με το ελληνικό δημόσιο για την κάλυψη των άγονων γραμμών έως του ποσού των 50 εκατ. ετησίως.
  • Η ολοκλήρωση του κύριου σιδηροδρομικού άξονα, με σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση, έως το 2016. Η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα διεξάγεται σε 3,5 ώρες, όπερ και σημαίνει ότι ο σιδηρόδρομος δύναται να καρπωθεί έως το 60% του μεριδίου αγοράς του σπουδαιότερου επιβατικού και εμπορευματικού δρομολογίου της Ελλάδας.
  • Η δυνατότητα αύξησης του εμπορευματικού έργου, έπειτα από την ολοκλήρωση της γραμμής Ικονίου – Θριασίου. Ετησίως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει έσοδα μόλις 20 – 25 εκατ. ευρώ από εμπορεύματα, τα οποία μπορούν να αυξηθούν σημαντικά. 

Πέρα των ανωτέρω στους υποψήφιους επενδυτές θα αναδειχτεί και η βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων. 
Έτσι, το 2012 η εταιρεία έκλεισε με κέρδη 0,2 εκατ., έναντι ζημιών 33 εκατ. το 2011. 

Στην επίτευξη κερδοφορίας συνετέλεσε η συρρίκνωση στις δαπάνες προσωπικού κατά 26,8%, ήτοι στα 36,8 εκατ., έναντι 50 εκατ. το 2011, αλλά και η πτώση των ενοικίων χρήσης τροχαίου υλικού και της συντήρησής του.


Σε ιδιώτες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με μνηστήρες… κρατικές εταιρείες

Γενικότερα, το ΤΑΙΠΕΔ επέλεξε το βρετανικό μοντέλο για τον σιδηρόδρομο, καθώς αποκρατικοποιεί το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ και ο ΟΣΕ ετοιμάζεται να εκχωρήσει την συντήρηση της υποδομής σε ιδιώτες, με μακροχρόνιες συμβάσεις.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μονάχα στη Βρετανία το σύνολο της σιδηροδρομικής αγοράς καλύπτεται από ιδιωτικούς παρόχους, αντίθετα με ό,τι συμβαίνει στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ και όσοι εμφανίζονται, με δηλώσεις τους, μνηστήρες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι κρατικές εταιρείες!

Έτσι, σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ανεξάρτητων Ρυθμιστικών Αρχών Σιδηροδρόμων (αρχές 2012), μόνο στη Βρετανία, όπου δραστηριοποιούνται 35 εταιρείες επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, το 100% της αγοράς ανήκει σε ιδιωτικές εταιρείες.

Το εντυπωσιακό είναι ότι σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, πλην της Βρετανίας, κυρίαρχο μερίδιο διατηρούν οι εθνικοί πάροχοι, οι οποίοι (σε πλειοψηφικό ποσοστό) ανήκουν στο κράτος. 

Αυτό συμβαίνει ακόμα και στις προηγμένες σιδηροδρομικές αγορές, όπως της Γερμανίας, όπου δραστηριοποιούνται 315 εταιρείες, της Γαλλίας (17) και της Ολλανδίας (25).

Συγκεκριμένα, στη Γερμανία οι κρατικοί σιδηρόδρομοι κατέχουν το 73% της αγοράς και το 27% οι ιδιώτες, στη Γαλλία το 71% οι κρατικοί σιδηρόδρομοι και το 29% οι ιδιώτες και στην Ολλανδία το 63% οι κρατικοί σιδηρόδρομοι και το 37% οι ιδιώτες.

Αντίθετα, μεγάλα μερίδια αγοράς, αν και όχι πλειοψηφικά, έχουν οι ανταγωνιστές των εθνικών σιδηροδρομικών εταιρειών σε χώρες όπως η Νορβηγία, η Εσθονία και η Πολωνία.


ΠΗΓΗ: metaforespress.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΟΣ ΣΤΑ Μ.Μ.Ε.

ΔΕΛΤΙΟ   ΤΥΠΟΥ
ΣΤΑ Μ.Μ.Ε.

Συγκαλείται αύριο 2/7/2013 ημέρα ΤΡΙΤΗ και ώρα: 10.00’, στα γραφεία της Π.Ο.Σ. (Κάνιγγος 6, 4ος όροφος), ΚΟΙΝΗ σύσκεψη ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ προκειμένου να παρθούν αποφάσεις για την  περαιτέρω κοινή αγωνιστική μας δράση σε ζητήματα που αφορούν:
  • Τη μη υπογραφή της Κ.Υ.Α. (για το ανθυγιεινό και επικίνδυνο) από τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα. Τονίζουμε ότι το συγκεκριμένο θέμα προβλέπεται από το νόμο 4093 και είχε υπογραφεί από τις 18/4/2013, από τον προηγούμενο ΥΜΕ κ. Κ. Χατζηδάκη.
  • Το πάγωμα των διαπραγματεύσεων για την υπογραφή Συλλογικών  Συμβάσεων Εργασίας.
  • Τις αποκρατικοποιήσεις.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.


ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ


ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΗ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ/ΔΗΛΩΣΗ
  1. Του σωματείου με την επωνυμία «Σύλλογος Εργαζομένων Προαστιακού Σιδηροδρόμου», που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Καρόλου 1-3 και εκπροσωπείται νόμιμα.
  2. Του σωματείου με την επωνυμία «Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης ΟΣΕ» που εδρεύει στον Πειραιά, οδός Δημοσθ. Ομηρίδου Σκυλίτση 19 και εκπροσωπείται νόμιμα
  3. Του σωματείου με την επωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΑΙΝΟΣΕ» που εδρεύει στον Πειραιά, οδός Δημοσθ. Ομηρίδου Σκυλίτση 19 και εκπροσωπείται νόμιμα
ΠΡΟΣ:
  1. Την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΤΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Καρόλου 1-3 και εκπροσωπείται νόμιμα.
  2. Την εταιρία με την επωνυμία «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ   ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΕ», η οποία εδρεύει στην Αθήνα, οδός Καρόλου αρ.:1-3, και εκπροσωπείται νόμιμα.
  3. Την εταιρία με την επωνυμία «ΕΡΓΑ ΟΣΕ  ΑΕ», η οποία εδρεύει στην Αθήνα, οδός Καρόλου αρ. 27, και εκπροσωπείται νόμιμα.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
  1. Στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων – κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, κάτοικο Παπάγου Αττικής οδός Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε.
  2. Στον Ν. Σταθόπουλο Γ.Γ. Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κάτοικο Παπάγου Αττικής οδός Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε.

Η συνεχιζόμενη , κατ’ επιλογήν σας, ένδεια στις υποδομές του σιδηροδρομικού δικτύου που αφορά μάλιστα τόσο στις αμαξοστοιχίες όσο και στις εγκαταστάσεις των σταθμών του δικτύου, θέτει σε κίνδυνο αφενός την ασφάλεια αλλά και υγιεινή των εργαζομένων σ’ αυτές αφετέρου αυτές των επιβατών. 

Αποτέλεσμα της «επιλεγμένης» άνω ένδειας είναι η μη εξυπηρέτηση των επιβατών με αποτέλεσμα οι τελευταίοι να ξεσπούν στους μόνους μη υπεύθυνους για την τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το δίκτυο, σ’ εμάς τους εργαζόμενους.

Το επιβατικό κοινό έντονα διαμαρτύρεται, μας εξυβρίζει ακόμη και μας απειλεί ή στην χειρότερη των περιπτώσεων χειροδικεί σε βάρος μας, λόγω της έλλειψης προσωπικού, των σοβαρών και μακροχρόνιων βλαβών σε ανελκυστήρες και κυλιόμενες σκάλες σε σταθμούς όπως αυτούς μεταξύ Μεταμόρφωσης και Κορωπίου, αντίστοιχων βλαβών στα ακυρωτικά μηχανήματα και σ’ αυτά έκδοσης εισιτηρίων στους ίδιους σταθμούς, συνθήκες που ταλαιπωρούν το μη εξυπηρετούμενο γι αυτούς τους λόγους κοινό προκαλώντας του εκνευρισμό και επιθετικότητα σε βάρος των εργαζομένων στο δίκτυο.  

Την άσχημη αυτή κατάσταση επιτείνουν σε πολλούς σταθμούς όπως σ’ αυτούς των ΣΚΑ, Πειραιά , Μεγάρων, Μαγούλας, Ασπροπύργου και Νέας Περάμου οι βανδαλισμοί που προκαλούνται από διάφορα άτομα καθώς και οι επιθέσεις σε βάρος του κοινού και οι κλοπές σε βάρος του.

Συχνά οι επιβάτες ταξιδεύουν χωρίς κλιματισμό, γεγονός που μετατρέπει τη μετάβασή τους στη δουλειά ή το ταξίδι τους για αναψυχή σε βασανιστική εμπειρία από την οποία προκύπτουν έριδες και διαπληκτισμοί.

Την περίοδο που διανύουμε στα ήδη άνω προϋπάρχοντα προβλήματα έρχονται να προστεθούν, διογκώνοντας την ταλαιπωρία του κόσμου, οι κλειστοί σταθμοί, οι μεγάλες ζημιές στο δίκτυο ηλεκτροκίνησης συνεπεία μάλιστα των οποίων κατ’ ενδεικτική αλλά όχι περιοριστική αναφορά τις τελευταίες 15 μέρες έχει ακυρωθεί το 50% των δρομολογίων προς και από Κιάτο ενώ δεν έχει ακόμα γίνει γνωστό πότε θα αρχίσουν οι εργασίες αποκατάστασης των βλαβών, οι σκοτεινές γαλαρίες του Προαστιακού, η έλλειψη δυνατότητας επικοινωνίας μέσα σε αυτές, στις οποίες αν κάποιο ατύχημα συμβεί ακριβώς εξαιτίας του μη φωτισμού τους θα πολλαπλασιαστεί το όποιο κακό συμβεί, αλλά και η μη λειτουργία της φωτοσήμανσης και τηλεδιοίκησης  με όσα αυτές οι «ελλείψεις» συνεπάγονται για την ασφάλεια των μετακινήσεων προσωπικού και επιβατών.

Στους ιδιαίτερα χαλεπούς καιρούς που διανύουμε η άρνησή σας ουσιαστικά και κατ’ αποτέλεσμα να αντιμετωπίσετε τα άνω προβλήματα καθιστώντας έτσι το σιδηρόδρομο ένα αναξιόπιστο και μη ελκυστικό για τον κόσμο μέσο μεταφοράς έχει ως καταστροφικό αποτέλεσμα την αύξηση των διαφυγόντων κερδών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αφού σύμφωνα με παραδοχές υπηρεσιακών στελεχών έχει μειωθεί κατά τουλάχιστο 30% η επιβατική κίνηση στον Προαστιακό  μετά την διακοπή της μετεπιβίβασης στα Λιόσια και την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στον σταθμό του Σ.Κ.Α, καθίσταται δε μαρτυρική η μετακίνηση των επιβατών.

Για την επίλυση των παραπάνω προβλημάτων καμία απολύτως έγνοια σας διακατέχει, απεναντίας επιδεικνύεται προκλητική αδιαφορία. 

Φαίνεται, η απαξίωση του δικτύου να είναι συνειδητή, σκόπιμη πολιτική επιλογή σας χωρίς να σας ενδιαφέρουν οι συνέπειες.

Κατόπιν των προδιαληφθέντων

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ για την αδιαφορία σας αντιμετώπισης των άνω προβλημάτων στο σιδηροδρομικό δίκτυο και την μη επίλυση αυτών , με αποτέλεσμα την απαξίωση του.

ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ όπως αμελλητί προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάσταση-επίλυση των άνω προβλημάτων που βάζουν σε κίνδυνο την ασφάλεια και υγιεινή των εργαζομένων στο δίκτυο αλλά και των επιβατών. 
    
ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ότι αφενός θα θεωρήσουμε εσάς υπεύθυνους για οποιοδήποτε πρόβλημα εκ των άνω συνθηκών προκληθεί σε εργαζόμενο στο δίκτυο ή σε επιβάτη αφετέρου θα προβούμε σε κάθε νόμιμη ενέργεια προς την κατεύθυνση προάσπισης των δικαιωμάτων μας αλλά και των δικαιωμάτων του επιβατικού κοινού, κυρίως και κατ’ ενδεικτική αναφορά όσων σχετίζονται με την ασφαλή και αξιοπρεπή χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου κατά τον προορισμό του. 

       

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ


Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Συνάδελφοι,

Σας καλούμε στη σύσκεψη που θα πραγματοποιηθεί αύριο ΤΡΙΤΗ 2/7/2013 και ώρα: 10.00’, με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ, Π.Ο.Σ.) στα γραφεία της Ομοσπονδίας μας (Κάνιγγος 6 - 4ος όροφος) για την περαιτέρω κοινή αγωνιστική μας δράση όσον αφορά τη μη υπογραφή της Κ.Υ.Α. (για το ανθυγιεινό και επικίνδυνο) καθώς και για θέματα που αφορούν τις Σ.Σ.Ε. και τις αποκρατικοποιήσεις.

Η συμμετοχή σας κρίνεται απαραίτητη.




ΠΕΝΘΟΣ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΞΗ


Άλλος ένας θάνατος στην Έλξη !!!

Ο συνάδελφος μηχανοδηγός Γιάννης Ασσιούρας "έφυγε" από τη ζωή χτες Κυριακή 30/06/2013. 

Το Σωματείο μας εκφράζοντας όλο το Προσωπικό του κλάδου μας, στέλνει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του.